Πέντε βραβεία απέσπασαν τα ξενοδοχεία του Ομίλου CHC Group, στο 2ο Συνέδριο Τουρισμού Πολυτελείας στη Σαντορίνη που πραγματοποιήθηκε το διήμερο…
Θετικές εξελίξεις για τον Όμιλο CHC
Με την συγχώνευση με το πρακτορείο ΛΙΝΤΣ να ολοκληρώνεται αλλά και μια ακόμα διάκριση για τον Executive Chef της Chnaris HMDC, ο Όμιλος CHC συνεχίζει τη δυναμική πορεία του, παρά τις αρνητικές συνέπειες της πανδημίας στον κλάδο του τουρισμού.
Πιο αναλυτικά, ολοκληρώθηκαν οι διαδικασίες εξαγοράς και πλήρους ενσωμάτωσης του ταξιδιωτικού πρακτορείου ΛΙΝΤΣ στον Όμιλο CHC, μια διαδικασία που είχε δρομολογηθεί την τελευταία περίοδο στο πλαίσιο του επιχειρησιακού πλάνου στρατηγικής ανάπτυξης του Ομίλου, η οποία του προσφέρει σημαντικά και ουσιώδη συγκριτικά πλεονεκτήματα. Η κίνηση αυτή, έρχεται σε συνέχεια της επέκτασης του Ομίλου με τη λειτουργία δυο παραρτημάτων στο κέντρο της Αθήνας (στην οδό Μητροπόλεως 26-28, απέναντι από το ξενοδοχείο Electra Palace) και στο κέντρο του Πειραιά (στην οδό Κολοκοτρώνη 89), μέσω των οποίων διευρύνεται το δίκτυο και βελτιστοποιείται η επαφή με νυν αλλά και υποψήφιους πελάτες – συνεργάτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Παράλληλα, ένα κορυφαίο στέλεχος της Chnaris HMDC, ο Executive Chef της εταιρείας Γιώργος Μακρής, τιμήθηκε με τον τίτλο του Πρεσβευτή της Ελληνικής γαστρονομίας για το 2021. Μια διάκριση που έρχεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά και καθιστά τον Γιώργο Μακρή Πρεσβευτή της Ελληνικής κουζίνας στο εξωτερικό, με σκοπό να ενισχύσει την ελληνική γαστρονομία σε συνεργασία με τον Οργανισμό «Ελληνική Γεύση Πέρα Από Τα Σύνορα».
Ο Γενικός Δ/ντης και Ιδρυτής του Ομίλου CHC – Chnaris Hotel Management, Development & Consulting S.A. κ. Ζαχαρίας Α. Χνάρης, σε δήλωσή του ανέφερε: «Είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος που το επιχειρησιακό πλάνο του Ομίλου CHC εξελίσσεται σύμφωνα με τον προγραμματισμό μας, παρά τα πρωτοφανή δεδομένα που η πανδημία έχει δημιουργήσει στον κλάδο του τουρισμού, διεθνώς. Εξακολουθούμε να ανοίγουμε νέους ορίζοντες, να διευρύνουμε το πεδίο δράσης μας, να καλλιεργούμε τις κατάλληλες συνθήκες που μας επιτρέπουν να αισιοδοξούμε για την επόμενη μέρα. Αυτό άλλωστε οφείλουμε να πράξουμε απέναντι στους πελάτες μας, στους συνεργάτες και το προσωπικό μας. Και έτσι συνεχίζουμε!».